MEST ALMINDELIGE SPØRGSMÅL - HVORDAN LAVER JEG ET SOFT RESET?

Vi anbefaler altid at forsøge et soft reset såfremt du oplever midlertidige, digitale småfejl på et trådløst audioprodukt:

- AL3+ serien:
Sæt dine AL3+ til opladning – produktet skal være slukket, opladeren skal være tændt. Hold nu tænd/sluk-knappen inde i 6-8 sekunder indtil den blinker 1-2 gange. Soft reset er nu gennemført.

- BOOM, BOOM ANC og BOOM MIINI
Sæt dine høretelefoner til opladning – produktet skal være slukket (også evt. ANC), opladeren skal være tændt. Hold nu powerknappen og volume+ knappen inde i 6-8 sekunder, hvorefter lyset blinker for at indikere at soft reset er gennemført.

- MiiRHYTHM
Slet "MiiRHYTHM" helt fra Bluetooth-oversigten på den tilkoblede enhed (mobil, tablet etc.) og genstart enheden.
Tænd nu og dobbelttryk på PLAY-knappen på begge høretelefoner. Herefter bør de automatisk koble sig sammen og gå i pairing mode.
Aktiver nu Bluetooth på din telefon/enhed og søg efter ny Bluetooth-enhed - vælg "MiiRHYTHM by MIIEGO".

- MiiBUDS ACTION
Slet "MiiBUDS ACTION" helt fra Bluetooth-oversigten på den tilkoblede enhed (mobil, tablet etc.) og genstart enheden.
Tænd og hold PLAY-knappen inde i ca. 3 sekunder på begge høretelefoner. Herefter bør de automatisk koble sig sammen og gå i pairing mode.
Aktiver nu Bluetooth på din telefon/enhed og søg efter ny Bluetooth-enhed - vælg "MiiBUDS ACTION".

- W7
Sluk høretelefonerne. Hold nu powerknappen inde i ca. 10 sekunder. W7 vil gå i pairing mode og dernæst slukke og blinke rødt 2 gange. Soft reset er nu gennemført.

- SIMPL GO
Sæt dine høretelefoner til opladning – produktet skal være slukket. Opladeren skal være tændt. Hold nu powerknappen (M) og volume+ knappen inde 5 sekunder.

Tilbage til blog